Logo

Javni poziv za podnošenje ponuda za javnu nabavku dobara: kancelarijski materijal

Na osnovu člana, 55 stav 1. tačka 2., člana 57. i člana 60. Zakona o javnim nabavkama («Sl.glasnik RS» br.124/12, u daljem tekstu: Zakon),

JP „ BEOGRADSKA TVRĐAVA“
11000 Beograd, Terazije 3/V, www.beogradskatvrdjava.co.rs

objavljuje
P O Z I V
za podnošenje ponuda

za javnu nabavku dobara: Kancelarijski materijal (broj javne nabavke: MJN 3/14)

1. Vrsta naručioca: Javno preduzeće.

2. Vrsta postupka javne nabavke: predmetna javna nabavka se sprovodi u postupku javne nabavke male vrednosti u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama ( „Službeni glasnik RS“ br.124/12 ) i podzakonskim aktima kojima se uređuju javne nabavke.

3. Vrsta predmeta javne nabavke: dobra – Kancelarijski materijal.
30192000 – kancelarijski matrijal.

4. Kriterijum, elementi kriterijuma za dodelu ugovora: najniža ponuđena cena.

5. Način preuzimanje konkursne dokumentacije, odnosno internet adresa gde je konkursna dokumentacija dostupna: Konkursna dokumentacija može da se preuzme na Portalu uprave za javne nabavke ili na internet stranici: www.beogradskatvrdjava.co.rs

6. Način podnošenja ponuda i rok za podnošenje ponuda: Ponude se pripremaju i podnose u skladu sa konkursnom dokumentacijom i pozivom za podnošenje ponuda.

Ponude se dostavljaju na adresu JP „ Beogradska tvrđava“ Terazije 3/V u roku od 10 (deset) dana od dana objavljivanja poziva na Portalu javnih nabavki, do 10,00 časova. Ukoliko poslednji dan roka pada u neradni dan (subota ili nedelja) ili na dan državnog praznika, rok za dostavljanje ponuda ističe prvog sledećeg radnog dana u 10,00 časova.

Ponude koje pristignu do navedenog roka smatraće se blagovremenim. Ponuda koju naručilac nije primio u roku određenom za podnošenje ponuda, odnosno koja je primljena po isteku dana i sata do kojeg se mogu ponude podnositi, smatraće se neblagovremenom.

Naručilac će nakon okončanja postupka otvaranja ponuda, neblagovremenu ponudu vratiti neotvorenu ponuđaču, sa naznakom da je podneta neblagovremeno.

Ponuđač može u roku za podnošenje ponude da izmeni, dopuni ili opozove svoju ponudu. Izmena, dopuna ili povlačenje ponude je punovažno ako je Naručilac primio izmenu, dopunu ili opoziv ponude pre isteka roka za podnošenje ponuda.
Izmena, dopuna ili povlačenje ponude se vrši nanačin određen za podnošenje ponude.
Ponuda se ne može izmeniti, dopuniti ili opozvati po isteku roka za podnošnje ponuda.

Ponuda se podnosi neposredno (lično) preko arhive ili putem pošte na adresu: adresu JP „ Beogradska tvrđava“, Terazije 3/V, 11000 Beograd, sa naznakom «NE OTVARATI» ponuda za javnu nabavku MJN 3/14, Kancelarijski materijal. Na poleđini koverte navesti naziv ponuđača, adresu, br. telefona kontakt osobe i br. faksa.

Ponude se dostavljaju u zatvorenim kovertama. Poželjno je da sva dokumenta u ponudi budu povezana trakom u celini i zapečaćena, tako da se ne mogu naknadno ubacivati, odstranjivati ili zamenjivati pojedinačni listovi.

Ponuđači, samostalno ili kao grupa ponuđača, mogu dostaviti samo jednu ponudu.
Ponuda mora da važi minimum 45 dana od dana otvaranja ponuda.

7. Mesto, vreme i način otvaranja ponuda: Otvaranje ponuda je javno i održaće se odmah nakon isteka roka za podnošenje ponuda, dana 09. maja 2014. godine, u 10,30 časova na adresi Terazije 3/V, Beograd, kancelarija broj 4, u prisustvu članova Komisije za predmetnu javnu nabavku.

8. Uslovi pod kojima predstavnici ponuđača mogu učestvovati u postupku otvaranja ponuda: U postupku otvaranja ponuda mogu učestvovati opunomoćeni predstavnici ponuđača. Pre početka postupka javnog otvaranja ponuda, predstavnici ponuđača koji će prisustvovati postupku otvaranja ponuda dužni su da naručiocu predaju pismena punomoćja, na osnovu kojih će dokazati ovlašćenje za učešće u postupku javnog otvaranja ponude.

9. Rok za donošenje odluke: Naručilac će doneti odluku u roku od 10 (deset) dana od dana otvaranja ponuda.

10. Lice za kontakt: 064/640 68 67064/640 68 67Jasmina Podboj064/640 68 67064/640 68 67064/640 68 67064/640 68 6747;640 68 67